Загрузка...

Разное, полезное, интересное ~ Зимова риболовля 2012

Будучи затятим рибалкою з дитинства , на ранок настав 20012 року я відправився на рибалку для кого то , це дико вранці 1 січня навіть думати просто рано встати з ліжка , але тільки не для мене. Взявши з собою своїх друзів - рибалок , я вирушили на наше улюблене місце - на озеро Лакаш в селі Іжевське . За кілька днів до нового року ходили чутки , що до нового року мужики ловили по цілому скриньки подлещиков . Натхненні цим повідомленням , ми вирушили в дорогу .

Зимняя рыбалка 2012

Ми були впевнені в тому , що приїхавши на озеро , ми не побачимо жодної живої душі , але ми помилилися , крім нас було чоловік п'ять любителів риболовлі . Ми розташувалися не далеко від берега подалі , від інших рибалок . Для початку ми пробурили пару- трійку лунок , що б випробувати глибину і початковий клювання . Спочатку я вирішимо спробувати половити на мормишку . Ранок був не надто тепле і тому доводилося переходити з лунки на лунку. Протягом 20 хвилин жодної покльовки не виявилося , але після надійшла різка перша клювання . Миттєво підібгавши волосінь , я спочатку підсік , а потім різко витягнув першого в новому році окунька . Після першої видобутку настрій піднявся , і здавалося , що після цієї першої клювання почнеться справжній клювання , присутнє почуття куражу і спортивного інтересу .
Інтуїція мене не підвела! Вже через три години мій ящик став дуже важким , та ж історія була і у моїх товаришів . Перервавшись на обід , ми випили для розігріву пару стопок горілки і вирішили , що пора спробувати з'їздити трохи подалі і поставити жерлиці . Зібравши речі , ми вирушили на озеро Толпега . Поїздка не обійшлася без пригод: снігу намело хмара і машина почала буксувати . Добре , що нас було четверо , з хлопцями ми швидко виштовхали нашу сімку і поїхали далі .
Приїхавши на Толпегу , ми швидко розбіглися в різні сторони , для того щоб поставити жерлиці . Я поставив двадцять штук , а мої друзі в загальній складність ще штук п'ятдесят. Так як на озері не було сторонніх людей , то можна було сміливо бігти до лунки , якщо побачиш піднятий прапорець . За 4 години нам з хлопцями довелося побігати , в основному в порожню ... Бачиш , що прапорець злетів і біжиш до лунки , а там помилкова тривога. У мого товариша на одну і ту ж жерлицу п'ятнадцять разів клювала риба , але він так і не зміг витягнути її з тієї лунки , зате пощастило з іншими лунками . В цілому він зловив на жерлиці 4 кілограми подлещиков і 2 щуки по півтора кілограма. Це був кращий улов за сьогоднішній день , але і я не відставав : зловив кілограма 3 подлещиков пару грубезних окунців і щуку на 2 кілограми. Задоволені уловом ми почали збиратися додому , але по дорозі на очі нам попалася не примітний прудик . Ми вирішили пробувати в ньому удачу і зупинилися порибалити на цьому місці ще на часочек . Наші очікування виправдалися. Додатковий час принесло нам по 2-4 щуки на людину. При цьому вони були досить великі .
Це був воістину рибний день , який приніс нам багато позитивних емоцій і гарний настрій на весь рік.

Советуем также посмотреть :

• Ловля щуки на жерлиці
  • Вести з водойм ( 11.01 - 17.01 )
  • підсумки сезону
  • Ранкові прапори найвірніші !
  • Риболовля в Кислого губі. За корюшкою .
  • Ловля на жерлиці - частина друга
  • Авторська « НІЧНА
  • А на Рибінкі зима ...
  • Перші щуки Святого
  • невловима плотва
  • Поделиться с своими друзьями ссылкой на эту новость же можна просто просто используя следующие простые коды:

html-ссылка для простой вставки на ваш сайт или блог
    BB-ссылка для простой вставки в форум
    Прямая простая ссылка для соц сетей и сообществ
    Чтобы oставить кoментарий или oпубликувать свoй материал нужнo зарегистрирoваться.

(гoлoсoв: 0)
    Коментарии пoсетителей[0]   прoсмотров пoка еще: [+2225]   Автор, Admin\\ 13-01-2014, 11:19 Распечатaть на принтeре

Инфoрмация
    Пoсетители, нахoдящиеся в группе Гости, не мoгут oставлять кoмментарии в даннoй нoвoсти.
    » ГДЕ ИСКАТЬ ЛЕЩА ВЕСНОЙ
    При   большой воде лещ уже уходит с течения, потому сначала месяца на средних и   ...

» Как сделать правильное и хорошее объявление в интернете
    Составьте контент объявления. Задумайтесь, какая же информация обязана заинтриговать читателя главны ...

» Сложности ловли на реке
    Трехсотграммовый карась (и клетень) в июне данного года недельку ловился на ограниченном, заросшем ж ...

ловля судака видео, ловля карпа фидер, ловля карпа на бойл, все о рыбалки, фильмы про рыбалку, фильмы о рыбалке, рыбалка на щуку, летняя рыбалка, сайты о рыбалке, о рыбалке всерьез, рыбалка фильмы,

Самое интересное

Загрузка...

Рыбалка - этo есть самoе интереснoе и самое увлекательное наше хобби, увлечение и стиль жизни, хороший отдых. Основная цель нашего сайта – это есть поделиться нужной информацией. Вы также можете сами добавлять свои статьи или советы. Ждем вас на страницах нашео сайте. С уважением, администрация сайта http://www.ylova.net/ .

Статистика

Sitemap. Любая полная или перепeчатка или копированиe всей информaции, опубликованнoй на нашем сайте Ylova.net, тoлько с обязательнойи активной гипeрссылкoй http://www.ylova.net/ Fishing - this is the most interesting and exciting hobby фильмы про рыбалку, сайты о рыбалке

фильмы о рыбалке, фильмы про рыбалку, сайты о рыбалке